Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Andreas Ljung




Antal inlägg : 336
Registreringsdatum : 08-10-27
Ålder : 49
Ort : Växjö

Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Empty
InläggRubrik: Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över?   Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Icon_minitimeons feb 25, 2009 12:24 am

Här kan vi diskutera omslagen och de problem vi har haft under årens lopp Razz

En som jag personligen tycker var en riktig rysare var Bengts beskrivning av Stomu Yamashta (hette han så?) i höstas. Minns jag inte fel var det sidvis med ledtrådar innan någon tog den. Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mothugg.com
Jens Appelgren
Admin



Antal inlägg : 325
Registreringsdatum : 08-10-27
Ort : Malmö

Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över?   Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Icon_minitimeons feb 25, 2009 12:46 am

Minns att jag hade rätt stort huvudbry båda gångerna som Oingo Boingo varit med. I slutändan tog jag båda två omslagen (ena var Bengt´s förra sommaren och sen var det Lasse´s i höstas .. tror jag) men på vägen dit har jag knutit ihop säcken helt annorlunda, vilket var rätt intressant.
Till överst på sidan Gå ner
https://skivomslagsleken.swedishforum.net
Bengt Eriksson




Antal inlägg : 271
Registreringsdatum : 08-10-27
Ort : Malmö

Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över?   Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Icon_minitimeons feb 25, 2009 2:11 am

Andreas Ljung skrev:
Här kan vi diskutera omslagen och de problem vi har haft under årens lopp Razz

En som jag personligen tycker var en riktig rysare var Bengts beskrivning av Stomu Yamashta (hette han så?) i höstas. Minns jag inte fel var det sidvis med ledtrådar innan någon tog den. Razz
Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Empty
InläggRubrik: Sv: Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över?   Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vilket omslag har ni haft mest huvudbry över?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Skivomslagsleken :: Skivomslagsleken-
Hoppa till: